GBC SERVIS – REKLAMACE SOLAX

REKLAMACE SOLAX – OVĚŘENÍ STAVU VAŠÍ 

ID číslo najdete v hlavičce vašeho reklamačním dokumentu:

Po zadání reklamačního čísla ID zjistíte:

 

 

Zboží bylo přijato a čeká na servis. 

 

POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE

1) Nahlášení poruchy majitelem FVE instalační firmě

2) Provedení diagnostiky, kontroly/opravy instalační firmou, pro vyřízení reklamace je nutné nafotit (příp. krátké video), minimálně

  • Měření AC strany přímo na svorkách střídače (měřeno multimetrem)
  • Měření DC strany dokazující, že napětí z panelů a baterie vstupuje do střídače. ( měřeno multimetrem)
  • Foto chybové hlášky z displeje, STATUS
  • Foto štítku se sériovým číslem
  • Výrobce si vyhrazuje možnost vyžádat dodatečnou fotodokumentaci vázanou ke specifickému problému

3) Pokud instalační firma není schopna odstranit poruchu, kontaktuje servis GBC Solino na tel: 581 031 220 nebo na e-mailové adrese
servis@gbc-solino.cz s uvedeným registračním + sériovým číslem daného střídače / baterie v textové podobě s krátkým popisem závady viz. bod 2.

4) Zajištění připojení střídače do SolaX cloudu

5) Doplnění informací a vyplnění reklamačního protokolu viz níže:

  • Počet modulů a zapojení stringů
  • Popis použitých modulů, typ, výkon, jaký střídač, baterie
  • Datum instalace, zprovoznění systému
  • SN (výrobní čísla ze štítků) veškerého příslušenství. Baterie, EPS, WIFi, v případě SOLAXU přidat registrační číslo atd..
  • Eventuálně foto z instalace
  • Detailní popis závady (případně popis testování, foto chybových hlášení zařízení,…)
  • Kontaktní osoby
  • Datum instalace

Všechny dokumenty prosíme zasílat výhradně na adresu: servis@gbc-solino.cz a pokud se posílá přiložit i do zásilky.

6) GBC servis rozhodne o dalším postupu

  • Výměna zařízení za nové – RMA (v případě jasného prokázaní)
  • Demontáž a odeslání na test do servisu GBC solino
  • Nabídka opravy

7) Informace o přijatých zakázkách a reklamacích

Při nedodržení výše uvedených bodů dochází k prodlužování schvalování reklamací. Vadnou součást systému v žádném případě nedemontujte, ale ponechejte na místě. Střídač nechejte, pokud možno zapnutý a připojený k síti z důvodu vzdálené kontroly výrobce.

Vadnou součást prosíme nezasílat na náš sklad! Pokud zařízení bude demontováno a rovnou posláno na adresu firmy bez jakékoliv konzultace a reklamačního protokolu, bude zásilka buď nepřevzata a vrácena zpět na vaše náklady, nebo může být účtován poplatek za provedení diagnostiky.

Neúplné informace oddalují zahájení reklamace!

 

Pro nahlášení závady fotovoltaického zařízení prosíme vyplnit a odeslat následující formulář:

Reklamační protokol >> zde

Oznámení závady fotovoltaického zařízení >> zde

Pro objednání servisního zásahu (prosíme vyplnit a odeslat následující formulář) >> zde

Pro potřeby servisního zásahu prostřednictvím zabezpečeného vzdáleného přístupu Vám přinášíme možnost instalace programu TeamViewer >> zde

 

GBC SERVIS – REKLAMACE SolaX

**OVĚŘENÍ STAVU VAŠÍ REKLAMACE** Pokud jste se ocitli v situaci, kdy potřebujete zjistit stav své reklamace SolaX u GBC Servisu, je důležité mít na paměti několik klíčových kroků a informací. V první řadě se budete potřebovat ujistit, že máte po ruce své ID číslo, které je nezbytné pro ověření stavu reklamace. Toto ID číslo je unikátní identifikátor, který vám byl přidělen při prvním nahlášení reklamace. Můžete jej najít na potvrzení, které jste obdrželi při podání reklamace, nebo v e-mailu, který vám byl zaslán jako potvrzení přijetí reklamace. Pokud si nejste jisti, kde přesně toto číslo hledat, doporučujeme prozkoumat všechny dokumenty a e-maily spojené s reklamací. **Kde zjistím své ID číslo?** Vaše ID číslo je klíčovým prvkem při komunikaci s naším servisem. Je to jedinečný kód, který vám umožní sledovat průběh a stav vaší reklamace. Toto číslo by mělo být uvedeno na všech oficiálních dokumentech, které jste obdrželi po podání reklamace. Může se nacházet na faktuře, potvrzení o přijetí reklamace, nebo v jakékoli elektronické komunikaci, kterou jste od nás obdrželi. Pokud jej nemůžete najít, doporučujeme kontaktovat náš zákaznický servis, kde vám rádi pomohou toto číslo dohledat. **Co zjistím po zadání reklamačního čísla ID?** Po zadání vašeho reklamačního ID čísla do našeho systému, budete mít možnost okamžitě zjistit aktuální stav vaší reklamace. Systém vám poskytne detailní informace o tom, v jaké fázi se vaše reklamace nachází, zda byla přijata, zpracovává se, nebo již byla vyřízena. Tímto způsobem můžete mít neustálý přehled o tom, jak pokračuje řešení vašeho problému, a případně se připravit na další kroky, které mohou být z vaší strany požadovány. **POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE VÝROBKŮ SOLAX** Pokud jste se rozhodli reklamovat výrobek značky Solax, je důležité postupovat podle následujících kroků, abyste zajistili hladký průběh celého procesu. Tento postup je navržen tak, aby zajistil co nejrychlejší a nejefektivnější řešení vašeho problému. **1) Nahlášení poruchy majitelem FVE instalační firmě** Prvním krokem při uplatnění reklamace je nahlášení poruchy. Tento krok by měl být proveden přímo majitelem fotovoltaické elektrárny (FVE) a směřován na instalační firmu, která původně zařízení instalovala. Je důležité, aby majitel podal co nejpřesnější popis problému, aby instalační firma mohla co nejlépe diagnostikovat a vyřešit vzniklou situaci. **2) Provedení diagnostiky, kontroly/opravy instalační firmou** Po nahlášení problému přichází na řadu instalační firma, která provede důkladnou diagnostiku a kontrolu zařízení. Aby byla reklamace úspěšně vyřízena, je nutné provést několik klíčových měření a pořídit dokumentaci. Je důležité: – Provedení měření AC strany přímo na svorkách střídače pomocí multimetru. Toto měření pomůže zjistit, zda je problém na straně střídavého proudu. – Měření DC strany, které prokáže, že napětí z panelů a baterie vstupuje do střídače. Opět se používá multimetr pro přesné výsledky. – Pořízení fotografií chybové hlášky z displeje, včetně statusu zařízení. – Pořízení fotografie štítku se sériovým číslem, které je klíčové pro identifikaci zařízení. Výrobce si také vyhrazuje právo požadovat další fotodokumentaci, pokud je to nutné pro řešení specifického problému. Je důležité být připraven na případné doplnění dokumentace. **3) Pokud instalační firma není schopna odstranit poruchu** V případě, že instalační firma nedokáže problém vyřešit, je nutné kontaktovat servis GBC Solino. Tento kontakt by měl být proveden buď telefonicky na čísle 581 031 220, nebo e-mailem na adresu servis@gbc-solino.cz. Při kontaktu je nezbytné uvést registrační a sériové číslo daného střídače nebo baterie, a také poskytnout krátký popis závady. Tím se zajistí, že servisní technici budou mít všechny potřebné informace pro rychlé a efektivní řešení problému. **4) Zajištění připojení střídače do SolaX cloudu** Dalším krokem je zajištění připojení střídače do SolaX cloudu. Toto připojení umožňuje vzdálenou diagnostiku a monitoring zařízení, což může výrazně urychlit proces řešení reklamace. Je důležité, aby toto připojení bylo správně nastaveno a funkční, aby technici měli přístup k potřebným datům. **5) Doplnění informací a vyplnění reklamačního protokolu** Posledním krokem je doplnění všech potřebných informací a vyplnění reklamačního protokolu. Tento dokument je klíčový pro oficiální zaznamenání reklamace a obsahuje veškeré relevantní údaje o problému, provedených krocích a poskytnuté dokumentaci. Je důležité, aby byl tento protokol vyplněn přesně a kompletně, aby nedošlo k žádným nedorozuměním nebo zpožděním v procesu řešení reklamace. Dodržováním těchto kroků zajistíte, že proces reklamace proběhne co nejhladčeji a nejrychleji, a váš problém bude efektivně vyřešen k vaší spokojenosti. Jsme tu, abychom vám pomohli a zajistili, že vaše zkušenost s našimi produkty a službami bude co nejlepší. Pokud máte jakékoli otázky nebo potřebujete další pomoc, neváhejte nás kontaktovat.