GBC SERVIS – REKLAMACE
POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE VÝROBKŮ SOLAX
1) Nahlášení poruchy majitelem FVE instalační firmě
2) Provedení diagnostiky, kontroly/opravy instalační firmou
3) Pokud instalační firma není schopna odstranit poruchu, kontaktuje na e-mailové adrese servis@gbc-solino.cz s uvedeným registračním + sériovým číslem daného střídače / baterie v textové podobě s krátkým popisem závady.
4) Zajištění připojení střídače do SolaX cloudu
5) Doplnění informací
- Počet modulů a zapojení stringů
- Popis použitých modulů, typ, výkon
- Datum instalace, zprovoznění systému
- SN (výrobní čísla ze štítků) veškerého příslušenství. Baterie, EPS, WIFi atd..
- Eventuálně foto z instalace
6) GBC servis rozhodne o dalším postupu
- Výměna zařízení za nové
- Odeslání na test do GBC solino
7) Finální dořešení záležitosti
*Při nedodržení výše uvedených bodů dochází k prodlužování schvalování reklamací. Pokud zařízení bude rovnou posláno na adresu firmy bez jakékoliv konzultace, může být účtován poplatek za provedení diagnostiky.
Pro nahlášení závady fotovoltaického zařízení prosíme vyplnit a odeslat následující formulář:
Oznámení závady fotovoltaického zařízení >> zde
Pro objednání servisního zásahu (prosíme vyplnit a odeslat následující formulář) >> zde
Pro potřeby servisního zásahu prostřednictvím zabezpečeného vzdáleného přístupu Vám přinášíme možnost instalace programu TeamViewer >> zde