GBC SERVIS – REKLAMACE
POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE VÝROBKŮ SOLAX
1) Nahlášení poruchy majitelem FVE instalační firmě
2) Provedení diagnostiky, kontroly/opravy instalační firmou, pro vyřízení reklamace je nutné nafotit (příp. krátké video), minimálně
- Měření AC strany přímo na svorkách střídače (měřeno multimetrem)
- Měření DC strany dokazující, že napětí z panelů a baterie vstupuje do střídače. ( měřeno multimetrem)
- Foto chybové hlášky z displeje, STATUS
- Foto štítku se sériovým číslem
- Výrobce si vyhrazuje možnost vyžádat dodatečnou fotodokumentaci vázanou ke specifickému problému
3) Pokud instalační firma není schopna odstranit poruchu, kontaktuje servis GBC Solino na tel: 581 031 220 nebo na e-mailové adrese
servis@gbc-solino.cz s uvedeným registračním + sériovým číslem daného střídače / baterie v textové podobě s krátkým popisem závady viz. bod 2.
4) Zajištění připojení střídače do SolaX cloudu
5) Doplnění informací a vyplnění reklamačního protokolu viz níže:
- Počet modulů a zapojení stringů
- Popis použitých modulů, typ, výkon, jaký střídač, baterie
- Datum instalace, zprovoznění systému
- SN (výrobní čísla ze štítků) veškerého příslušenství. Baterie, EPS, WIFi, v případě SOLAXU přidat registrační číslo atd..
- Eventuálně foto z instalace
- Detailní popis závady (případně popis testování, foto chybových hlášení zařízení,…)
- Kontaktní osoby
- Datum instalace
Všechny dokumenty prosíme zasílat výhradně na adresu: servis@gbc-solino.cz a pokud se posílá přiložit i do zásilky.
6) GBC servis rozhodne o dalším postupu
- Výměna zařízení za nové – RMA (v případě jasného prokázaní)
- Demontáž a odeslání na test do servisu GBC solino
- Nabídka opravy
7) Informace o přijatých zakázkách a reklamacích
- Na telefonu: 581 031 222
- Email: reklamace@gbc-solino.cz
Při nedodržení výše uvedených bodů dochází k prodlužování schvalování reklamací. Vadnou součást systému v žádném případě nedemontujte, ale ponechejte na místě. Střídač nechejte, pokud možno zapnutý a připojený k síti z důvodu vzdálené kontroly výrobce.
Vadnou součást prosíme nezasílat na náš sklad! Pokud zařízení bude demontováno a rovnou posláno na adresu firmy bez jakékoliv konzultace a reklamačního protokolu, bude zásilka buď nepřevzata a vrácena zpět na vaše náklady, nebo může být účtován poplatek za provedení diagnostiky.
Neúplné informace oddalují zahájení reklamace!
Pro nahlášení závady fotovoltaického zařízení prosíme vyplnit a odeslat následující formulář:
Reklamační protokol >> zde
Oznámení závady fotovoltaického zařízení >> zde
Pro objednání servisního zásahu (prosíme vyplnit a odeslat následující formulář) >> zde
Pro potřeby servisního zásahu prostřednictvím zabezpečeného vzdáleného přístupu Vám přinášíme možnost instalace programu TeamViewer >> zde