GBC SERVIS – REKLAMACE
REKLAMACE SOLAX – OVĚŘENÍ STAVU
Ověřte stav Vaší reklamace
Zjistěte zda Vaše reklamace je stavu: přijetí, zpracování, vyřízení nebo zda byla již expedována.
ID číslo najdete v hlavičce Vašeho reklamačního dokumentu:
Po zadání reklamačního čísla ID zjistíte:
Zboží bylo přijato a čeká na servis.
POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE VÝROBKŮ SOLAX REKLAMACE
1) Majitel FVE nahlásí poruchu instalační firmě.
2) Instalační firma provede diagnostiku, zkontroluje/opraví. Pro vyřízení reklamace je nutné nafotit (příp. natočit krátké video) minimálně:
- Měření AC strany přímo na svorkách střídače (měřeno multimetrem)
- Měření DC strany dokazující, že napětí z panelů a baterie vstupuje do střídače (měřeno multimetrem)
- Foto chybové hlášky z displeje, STATUS
- Foto štítku se sériovým číslem
- Výrobce si vyhrazuje možnost vyžádat dodatečnou fotodokumentaci vázanou ke specifickému problému
3) Pokud instalační firma není schopna odstranit poruchu, kontaktuje servis GBC Solino na tel: 581 031 220 nebo na e-mailové adrese
servis@gbc-solino.cz s uvedeným registračním + sériovým číslem daného střídače/baterie a s krátkým popisem závady, viz. bod 2).
4) Servisní technik zajistí připojení střídače do SolaX Cloudu.
5) Instalační firma vyplní reklamační protokol a doplní informace nutné k uznání reklamačního procesu, viz níže:
- Detailní popis závady (případně popis testování, foto chybových hlášení zařízení)
- SN (výrobní čísla ze štítků) veškerého příslušenství. Baterie, EPS, WIFi a registrační číslo SolaX
- Popis použitých modulů, střídačů, baterií, jejich typ, výkon
- Datum instalace, zprovoznění systému
- Eventuálně foto z instalace
- Detailní popis závady (případně popis testování, foto chybových hlášení zařízení…)
- Kontaktní osoby + telefonní číslo a e-mail
Všechny dokumenty prosíme zasílat výhradně na adresu servis@gbc-solino.cz, a pokud se produkt posílá, přiložit je i do zásilky.
6) GBC servis rozhodne o dalším postupu.
- Výměna zařízení za nové – RMA (v případě jasného prokázaní)
- Demontáž a odeslání na test do servisu GBC solino
- Nabídka opravy
7) Informace o přijatých zakázkách a reklamacích získáte:
- Na telefonu: 581 031 222
- Na emailu: reklamace@gbc-solino.cz
Při nedodržení výše uvedených bodů dochází k prodlužování procesu schválení reklamací. Vadnou součást systému v žádném případě nedemontujte, ale ponechejte na místě. Střídač nechejte, pokud možno, zapnutý a připojený k síti z důvodu vzdálené kontroly výrobcem.
Vadnou součást prosíme nezasílat na náš sklad! Pokud zařízení bude demontováno a rovnou posláno na adresu firmy bez jakékoliv konzultace a reklamačního protokolu, bude zásilka buď nepřevzata a vrácena zpět na Vaše náklady, nebo může být účtován poplatek za provedení diagnostiky.
Neúplné informace oddalují zahájení reklamace!
Pro nahlášení závady fotovoltaického zařízení prosíme vyplnit a odeslat následující formuláře:
Reklamační protokol >> zde
Oznámení závady fotovoltaického zařízení >> zde
Objednání servisního zásahu >> zde
Instalace programu TeamViewer pro potřeby servisního zásahu prostřednictvím zabezpečeného vzdáleného přístupu >> zde
Reklamační řád společnosti GBC Solino >> Reklamační_řád_GBC_Solino (CZ)